Tuesday

PLEASE DON'T SMILE CONSCIOUSLY!


petang itu, usai peperiksaan praktikal prothetic di lab, saya tergesa-gesa mengemas. berhajat keluar dan mencari makan di kafe. di tengah perjalanan keluar lab, en.mat, juruteknik pergigian menegur,

"zaiton, kenapa 2 3 menjak ni saya nampak kamu selalu sedih je?"

pantas saya menjawab, spontan" mana ada en.mat, saya rasa sayalah orang yang paling ceria. haha" saya tergelak. but still in a good manner =)

en.mat hanya melihat gelagat saya. tersenyum. mungkin dalam hati dia fikir 'dah xbetul ke budak ni' haha

beberapa saat selepas ketawa. saya dapat rasakan otot pipi saya kejang. kebas. melenguhkan.

namun sebentar kemudian.saya lantas pulang. menuju ke kafe mencari sesuap makanan =p

the end of story

mesti ada yang pelik, apa point nak crita sebenarnya.. hu~ itu baru mukadimah.


TO BE CONT... please don't smile consciously!


No comments: